Menu

Hospitality Services

Facility management & hospitality uitbesteden?

Kenmerken

  • Hostesses en coördinator
  • Eerlijke en duurzame inkoop
  • Stimuleren van (het gebruik van) de groene en duurzame initiatieven
  • Receptiediensten afgestemd op de vraag van gebruikers
  • SMART building
  • EHBO & BHV
  • Facilitair management
  • Verhuur(ondersteuning)

Voordelen

  • Optimalisatie servicegevoel gebruiker
  • Maatschappelijk verantwoord inkopen is zo zichtbaar als visitekaartje voor alle stakeholders
  • Positieve bijdrage aan imago & identiteit: trekt investeerders voor de bedrijven en werknemers
  • Betrokken drijvende kracht voor de verhuur ter plaatse

Wetenschappelijke whitepaper

Wilt u ook een toekomstbestendige kantoorinrichting?

Het Zones Lifestyle & Working concept is gebaseerd op onderzoeken over wat werkt en waarom en voor wie. Samengevat: happy worker – happy employer. Download onze Whitepaper om meer te lezen over welke onderzoeken zijn gebruikt bij de ontwikkeling van het concept en wat voor resultaten de inzet van het concept aan u zal opleveren op financieel-, HR- en imagogebied.

Whitepaper aanvragen Neem contact op

Bied wat jij nodig hebt om optimaal te presteren.

Goede service zorgt voor een glimlach. De personen verantwoordelijk voor Facility Management & Hospitality zijn het visitekaartje van het pand en hebben als hoofddoel de gebruiker zich thuis te laten voelen. Hun rol is toezien op een verzorgde Working Area, het operationeel verzorgen van het element Food & Beverages en operationele coördinatie van het element Sports & Relaxation. Hiernaast zullen zij actief bijdragen aan het stimuleren van het gebruik van de groene en duurzame initiatieven bij alle elementen. Naast deze twee personen is er een coördinerend aanspreekpunt.

Receptiediensten

Naast de functie van hostess en verlengstuk van de sales van de kantoorruimtes verhuur, kunnen de hostesses ook extra (secretariële) diensten verlenen voor de gebruikers. Al naar gelang van de huurders. De financiële afwikkeling naar gebruikers wordt hierbij ook verzorgd.

SMART building

Zoals beschreven bij de Working Area is de SMART building toe te passen om zo elke gekoppelde apparatuur, middelen en systemen te bedienen, desgewenst door elke gebruiker of alleen door bepaalde rollen binnen de organisatie. Dit is ook verder uit te breiden naar de dienstverlening van de hospitality.

Zo kan de toegang van gebruikers geautomatiseerd worden, waarbij het systeem dan ook wordt beheerd. Dit geldt zowel voor de vaste kantoorgebruikers, als de zogenaamde flexwerkers in de open ruimte.

Hiernaast kan ook het gebruik van eventuele vergaderruimtes, leenfietsen, laadpalen, parkeerplaatsen, fietsenstalling, douches en kleedruimtes en kluisjes geregistreerd worden. Al deze en ook andere services kunnen automatisch worden besteld, geregistreerd en administratief/financieel worden afgehandeld.

Een host krijgt een overzicht van alle serviceaanvragen en kan daarop anticiperen, waarbij de financiële afhandeling naar de eindgebruiker automatisch wordt verwerkt. Alle instellingen zijn naar elke gewenste situatie te optimaliseren.

EHBO & BHV

De huurders kunnen ondersteund worden in het voldoen aan de wettelijke verplichting voor bedrijven om te zorgen voor maatregelen op het gebied van bedrijfshulpverlening. Dit betekent dat de hostesses BHV gecertificeerd zijn en jaarlijks een BHV oefening zullen coördineren voor alle huurders. Hiernaast zal er worden voorzien in de benodigde basis EHBO middelen. Het laten opstellen van een handboek BHV inclusief ontruimingsplan wordt ook gecoördineerd.

Facilitair Management

Ook de schoonmaak en beveiliging van het pand kan verzorgd worden. Zo kan de coördinatie van de schoonmaak van de algemene – en kantoorruimtes worden verzorgd, maar ook de implementatie van een alarmsysteem (smart) gekoppeld aan een meldkamer.

Verhuur

Mocht u ondersteuning en/of een drijvende kracht nodig hebben bij het verhuren van uw beschikbare kantoorruimtes, dan kunnen hierin de volgende zaken voor u verzorgd worden: verhuurdocumentatie, aansturen makelaars, vullen verhuurplatforms en actief benaderen van potentiele huurkandidaten. De verhuurdocumentatie kan ook worden voorzien voorafgaand een eventuele transformatie van uw gebouw, dit in de vorm van 3D visualisaties van de plannen. Zo kunnen potentiele huurders al een blik krijgen op de toekomstige situatie en huurtoezeggingen doen, zonder dat de investering al gedaan is.

Overige elementen Zones concept

Interesse in het concept?

Interesse in het Zones concept? Of wilt u een rondleiding boeken? Laat uw gegevens achter en wij bellen u snel terug.